- Nie ukrywamy radości z podpisania umowy. Jesteśmy pewni, że wspólnie wypracowana umowa będzie świetnym przykładem partnerskiej współpracy dla całego naszego otoczenia – powiedział Andrzej Skapczyk, Prezes Sertop. - Będziemy wspierać drużynę w ich dążeniu po zdobycie tytułu mistrzowskiego, a nasze logo będzie eksponowane na kaskach i koszulkach zawodników oraz pojawi się na tafli i bandzie lodowiska. Dodatkowo na telebimie będzie wyświetlana nasza reklama. Jednak najważniejszy jest dla nas aspekt społeczny i możliwość zaangażowania się w lokalne wydarzenia. Hokej jest w Tychach bardzo popularną dyscypliną i gromadzi wielu sympatyków i ich rodziny. Taka inwestycja w sport, spotka się z pewnością z pozytywnym odbiorem i zyska na tym wizerunek naszej firmy. Mamy nadzieję, że współpraca z Klubem przyniesie obu stronom owocne korzyści i trzymamy kciuki za GKS Tychy w drodze po mistrzostwo!
Źródło: Sertop
Fot: mat. pasowe
tagi: SERTOP , GKS Tychy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane...
Wyniki BLIX AWARDS 2024....
Tomasz Waligórski jest pierwszym Polakiem, który obejmie tą...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...