W najnowszej kampanii Łowicz, będący liderem własnej kategorii, ukazuje zupełnie nowe oblicze dżemów. Komunikacja z konsumentem stawia na kulinarną różnorodność, wariacje smakowe oraz niespotykane połączenia, w których produkty marki Łowicz nadają posiłkom zupełnie nowego wymiaru. Kampania pokazując bogate portfolio marki, udowadnia do jak wielu dań można dodać tę owocową przyjemność odkrywając zupełnie nowe smakowe doznania. Bo dżemy to nie tylko kanapka, śniadania i naleśniki. W kampanii znajdziemy intrygujące połączenia jak burger z dżemem, ale też zielonego bohatera – dżem agrest kiwi. Małe przyjemności warto sprawiać sobie przez cały dzień wraz z najbliższymi, rodziną i przyjaciółmi.
W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne (15- i 30-sekundowe), assety digitalowe, filmy i animacje na social media, materiały OOH i działania niestandardowe. Łowicz przegotował również materiały dostosowane specjalnie pod młodszą grupę odbiorców, przy równoczesnej współpracy z influencerami.
Spoty reklamowe:
https://youtu.be/IHZ80wmhFv8 https://youtu.be/vzd2me_9rpE YT -
https://youtu.be/gU-Jqv9b8js Agencja reklamowa: Agencja DDB
Reżyser: Jakub Michalczuk
Produkcja: Maspex
Dom mediowy: Starcom
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe