„Tak jak w zeszłym roku wśród najpopularniejszych wakacyjnych, ale jednocześnie typowo sezonowych owoców, znalazły się truskawki oraz borówki. Zaskoczeniem natomiast jest wyraźny wzrost zainteresowania kupnem pomarańczy w lecie. Zwykle ich popularność jest bardziej zauważalna zimą. W grudniu ubiegłego roku wzrost dodań pomarańczy na listy zakupów wyniósł 73% (względem danych z sierpnia). Tym bardziej będziemy z ciekawością monitorować sytuację podczas nadchodzącej zimy" — mówi Małgorzata Olczak, Head of Sales w Listonic.
Od stycznia 2023 roku do sierpnia 2023 łączne zainteresowanie zakupem analizowanych owoców wśród użytkowników aplikacji Listonic było wyższe o 9% względem analogicznych miesięcy r/r.tagi: owoce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...