„Tak jak w zeszłym roku wśród najpopularniejszych wakacyjnych, ale jednocześnie typowo sezonowych owoców, znalazły się truskawki oraz borówki. Zaskoczeniem natomiast jest wyraźny wzrost zainteresowania kupnem pomarańczy w lecie. Zwykle ich popularność jest bardziej zauważalna zimą. W grudniu ubiegłego roku wzrost dodań pomarańczy na listy zakupów wyniósł 73% (względem danych z sierpnia). Tym bardziej będziemy z ciekawością monitorować sytuację podczas nadchodzącej zimy" — mówi Małgorzata Olczak, Head of Sales w Listonic.
Od stycznia 2023 roku do sierpnia 2023 łączne zainteresowanie zakupem analizowanych owoców wśród użytkowników aplikacji Listonic było wyższe o 9% względem analogicznych miesięcy r/r.tagi: owoce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...