„Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się dużą popularnością na rynku – sery topione w plastrach (złoty ementaler, gouda, cheddar, tost, z szynką, gouda bez laktozy). Natomiast „HIT Serowy” w kategorii serów topionych przyznano Złotemu Ementalerowi pakowanemu w formie kostki, krążka i plastrów. - Nagrody te są dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem doskonałej jakości naszych produktów, uznaniem nie tylko przez Ekspertów, ale także przez Konsumentów, bo to właśnie oni samodzielnie wybierali laureatów jednej z nagród" - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w SERTOP sp. z o.o.
tagi: Sertop , Festiwal Serów w Olsztynie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Dla przedsiębiorców niezależnie od skali prowadzonego...
Eurocash robi kolejny krok w kierunku realizacji strategii na...
Obroty restauracji Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło...
Podatnicy dokonali o blisko 40 proc. mniej odliczeń niż rok...
Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...
Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...
Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...
Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...