Grupa Chorten sponsorem premium Jagiellonii Białystok
Czwartek, 27 lipca 2023
Grupa Chorten właśnie została sponsorem premium Jagiellonii Białystok na sezon 2023/2024. Nazwa Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych widnieje na spodenkach piłkarzy podczas spotkań rozgrywanych w PKO BP Ekstraklasie, jak też meczów w Pucharze Polski.
Grupa Chorten ma sklepy partnerskie w całej Polsce, ale w związku z tym, że wywodzi się z województwa podlaskiego mocno związana jest właśnie z tym regionem kraju. Z tego też względu to właśnie tu często wspiera inicjatywy społeczne czy też wydarzenia sportowe istotne dla lokalnych społeczności. Teraz ponownie została sponsorem Jagiellonii Białystok.
- Po raz kolejny jesteśmy razem. W nowym sezonie wspieramy Jagiellonię jako sponsor premium. Jesteśmy z tego dumni i jest to dla nas ważne. Wraz z Jagiellonią promujemy Białystok w całym kraju. Trzymamy kciuki, aby Jagiellonia, tak jak my, osiągała duże sukcesy. Zachęcamy też do tego, aby wszyscy kibice i zawodnicy robili zakupy w polskich sklepach – mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Ogłoszona w czwartek współpraca Grupy Chorten z Jagiellonią jest kolejną. W poprzednim sezonie PKO BP Ekstraklasy logo Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych widniało w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy podczas dwóch meczów ligowych.
- Jestem dumny z tego, że lokalne, wielkie, silne marki są nadal z Jagiellonią. Co ważne są w większym wymiarze niż było to wcześniej. To pokazuje, że marketing przez sport jest marketingiem bardzo skutecznym – mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii.
W ramach zawartej umowy nazwa Grupy Chorten jest na spodenkach piłkarzy. Symbol z drzewkiem dębu będzie też na bandach led wokół boiska, na telebimach i ekranach na stadionie, jak też na banerach. Ponadto w przerwach spotkań rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Białymstoku będzie zorganizowany specjalny konkurs, w którym do wygrania będą m.in. kosze z produktami marki własnej Grupy Chorten Z Podlaskiej Spiżarni. Kibice będą musieli wycelować w drzewko dębu z logo Chortenu.
Grupa Chorten sponsoruje również zespół rezerw Jagiellonii, piłkarze grają w koszulkach z logo Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych w centralnej części. To właśnie w tej drużynie młodzi zawodnicy zdobywają doświadczenie w dorosłej piłce, podnoszą swe umiejętności. Najlepsi w kolejnym kroku trafiają do kadry pierwszej drużyny i mają możliwość gry na boiskach PKO BPO Ekstraklasy.
Polska Grupa Sklepów Spożywczych powstała w 2009 roku. 13 właścicieli 20 sklepów spożywczych z województwa podlaskiego nawiązało współpracę, aby móc konkurować z zagranicznymi sieciami handlowymi. Obecnie Grupa Chorten ma ponad 2500 placówek partnerskich w całym kraju.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.