Konkursy i loterie

Wakacyjna loteria marki Familijne „Mus je odkrywać, żeby wygrywać”

Czwartek, 06 lipca 2023
Ponad 1700 nagród czeka na uczestników wakacyjnej loterii marki Familijne. Zwycięzcy otrzymają cztery vouchery w kwocie 10 000 zł na wymarzony wyjazd wybrany z oferty portalu wakacje.pl. Do wygrania są również nagrody pieniężne w wysokości 200 i 50 zł. Dodatkowo codziennie konsumenci mają szansę wygrać w grze memory karty podarunkowe do wykorzystania w sklepie islodycze.pl.
Zasady loterii są proste i przystępne. Aby pojechać na wspaniałe wakacje lub sięgnąć po jedną z pieniężnych nagród natychmiastowych, wystarczą zaledwie trzy kroki. Należy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zachować paragon i zakręcić globusem na stronie familijne.pl.

– Familijne to idealna propozycja lekkiej, słodkiej i jednocześnie chrupiącej przyjemności na lato. Jak co roku zapraszamy Konsumentów do wakacyjnej zabawy z naszą marką. Tegoroczne zasady akcji zostały oparte na mechanizmie sprawdzonym w poprzednich latach. Jednak tym razem zachęcamy miłośników wafli do wspólnego odkrywania świata – mówi Ewelina Haraburda, Marketing Manager.

Akcji promocyjnej towarzyszy szeroka kampania reklamowa w punktach sprzedaży i mediach, zarówno społecznościowych, jak i tradycyjnych. Hasło „Mus je odkrywać, żeby wygrywać” towarzyszyć będzie aktywacjom w telewizji, radiu, na nośnikach outdoor (również niestandardowych), a także w pociągach, kinach i serwisach VOD.

Wakacyjna loteria marki Familijne potrwa do 25 sierpnia 2023 r.

Szczegóły i regulamin są dostępne na stronie: familijne.pl.

Za koncepcję kreatywną, kreację i produkcję kampanii oraz kompleksową obsługę loterii odpowiada NAV agency.

Link do spotu: https://youtu.be/gxLZp8YBcOA



Źródło: Colian
Fot: Colian



tagi: Colian , loteria , Familijne , Mus je odkrywać , żeby wygrywać , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,