Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Każdy znajdzie tu coś dla siebie - swój smak, swój rodzaj wina. Jest tu zarówno przebogata oferta win spokojnych, musujących, jak i mocna reprezentacja produktów 0%. W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły ekspozycje z winami Freixenet. To jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska.
Świat marki FX
Hiszpania i Włochy – to kraje, z których pochodzą wina z linii Freixenet. – Oferta produktowa jest naprawdę bardzo rozbudowana i każdy znajdzie tu coś dla siebie – mówi Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – Mamy wina spokojne i musujące, wytrawne i półsłodkie, białe, czerwone i różowe. Wina z rozpoznawalnych regionów winiarskich, ważnych apelacji i popularnych odmian winogron - tłumaczy Tomasz Potrzebowski.
Nie zabrakło tu zatem win znanych i lubianych, jak sauvignon blanc, pinot grigio, chianti, prosecco, cava czy asti. Są też nowości – moscato, nero d’avola i primitivo.
- Wykorzystując produkty marki Freixenet można w łatwy sposób zbudować półkę winiarską bazującą na dwóch uwielbianych przez konsumentów krajach, czyli Hiszpanii i Włoszech – podpowiada handlowcom Tomasz Potrzebowski. – Wśród tych produktów znajdują się wina, które bez dwóch zdań powinny znaleźć się w każdym sklepie. Mam na myśli prosecco, cavę, białe wino ze szczepu pinot grigio i czerwone z odmiany primitivo. To są takie klasyki, które często wybierane są przez konsumentów. Oczywiście nie można zapomnieć o innych winach, które wzbogacają ofertę, a także o produktach 0%, które są doskonałym dopełnieniem półki winiarskiej. Oferta produktowa jest skonstruowana w taki sposób, by w jak największym stopniu odpowiadać na oczekiwania polskich konsumentów – mówi Tomasz Potrzebowski.
Celebrate life!
Ekspozycje z winami marki Freixenet do sierpnia będą gościły w największych sklepach sieciowych w całej Polsce. – Zależało nam na tym, aby te ekspozycje możliwie najpełniej pokazywały świat marki. Zdecydowaliśmy, że będzie to zatem letnia aranżacja z barem, parasolem i ścianką świetlną, słowem – klimat w pełni wakacyjny – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Od lat naszym hasłem przewodnim jest motto: „Celebrate life!” Chcemy być blisko naszych konsumentów, towarzyszyć im w ważnych życiowych momentach. Ostatnie lata pokazały, ze warto doceniać nawet tę zwyczajną codzienność, te małe-- wielkie momenty. Ulubione wino nadaje się do tego najlepiej!
Jak podkreśla Anna Pawłowska-Kruzińska, cechą charakterystyczną win włoskich z linii Freixenet są nietypowe, kryształowe butelki. – Zauważyliśmy, że nasi konsumenci, wracając po swój ulubiony smak, szukają na półkach właśnie naszych „kryształków”. To jest ich nawigacja w sklepie – mówi Szefowa Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.
Światowy projekt winiarski
Tak bogata reprezentacja win w linii Freixenet to efekt poszukiwań winiarskich w ramach międzynarodowego projektu firmy Henkell Freixenet Polska – World Wine Project. Chodzi o zaskakiwanie koneserów win propozycjami nieoczywistymi, wyszukanymi.
– Jesteśmy we wszystkich kanałach sprzedaży, a nasza oferta jest szeroka – mówi Tomasz Potrzebowski, koordynator projektu. – Bazujemy na globalnych zasobach grupy Henkell Freixenet. W 2019 roku, po połączeniu z firmą Freixenet, staliśmy się właścicielami wielu winnic na całym świecie oraz uznawanych w świecie winiarskim marek butikowych. Wina z tych winnic uzyskują najwyższe noty w opinii krytyków oraz prestiżowych magazynów winiarskich. Cieszymy się, że możemy zaprezentować polskim konsumentom tak unikalny asortyment win. To właśnie cel World Wine Project – podsumowuje Tomasz Potrzebowski.
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.