– Nasza Stokrotka powstała z myślą o możliwości robienia tańszych zakupów i ich łatwiejszego zaplanowania. Stale rozwijamy nasze rozwiązanie, proponując klientom atrakcyjne akcje promocyjne i dodając nowe, przydatne funkcjonalności. Wraz z uruchomieniem przelewów Płatków i Znaczków, oszczędzać można jeszcze więcej i szybciej – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Z aplikacji Stokrotki korzysta już ponad 1,5 miliona osób. W kwietniu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w kwietniu 2023 r.
tagi: aplikacja , Nasza Stokrotka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...