Advertisement

Z rynku FMCG

Kubuś na trasie Runmageddonu Kids!

Piątek, 07 kwietnia 2023
Kubuś po raz kolejny będzie zagrzewał młodych zawodników do sportowej rywalizacji na trasie Runmageddonu.
Kubuś już po raz piąty pojawi się na trasie Runmageddonu KIDS, czyli wyjątkowych zawodów dedykowanych dzieciom w wieku od 4 do 11 lat. Dodatkowo, po raz pierwszy marka pojawi się w formule FAMILY, gdzie dzieciaki będą mogły sprawdzić swoje siły razem z rodzicami.

Kubuś będzie zagrzewał małych zawodników do boju podczas rozgrzewki, a marka będzie widoczna na całej trasie zawodów KIDS, m.in. na przeszkodach, flagach i bannerach. Po skończonym biegu Kubuś zadba również o ugaszenie pragnienia małych sportowców, dzięki dostarczeniu im swoich produktów.

W wybranych lokalizacjach powstaną także wyjątkowe Kubusiowe strefy, w których zawodnicy będą mogli odpocząć po zmaganiach – do dyspozycji dzieci będą: zjeżdżalnia, trampolina, bujaki, leżaki oraz Kubusiowa ramka do robienia pamiątkowych zdjęć.

Współpraca Kubusia i Runmaggedonu KIDS będzie wspierana działaniami w social mediach.

W tym roku z Kubusiem można spotkać się w 13 lokalizacjach Runmaggedonu:

01.04 WROCŁAW
15-16.04 TRÓJMIASTO
29-30.04 POZNAŃ
13.05 KRAKÓW
27-28.05 WARSZAWA
10.06 ŚLĄSK (dokładna lokalizacja zostanie podana wkrótce)
24.06 BYDGOSZCZ
22-23.07 HARRACHOV (Czeskie Góry)
5-6.08 OSTROŁĘKA
26-27.08 WROCŁAW
9-10.09 TRÓJMIASTO
16-17.09 KRAKÓW
30.09-1.10 WARSZAWA (finał)



tagi: Kubuś , Runmageddonu Kids , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,