Konkursy i loterie

Lato przyjemności z Heineken – oto nowa loteria marki

Poniedziałek, 03 kwietnia 2023
Heineken szykuje się na niezwykle przyjemne i orzeźwiające lato. Marka, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek Heineken Silver – największą piwną innowację od lat, stworzoną z myślą o młodych dorosłych, startuje z kolejną aktywacją skierowaną głównie do Gen Z. Heineken zaczyna sezon od loterii konsumenckiej – Lato przyjemności z Heineken, w ramach której codziennie do zdobycia jest kasa na przyjemności, a co tydzień – wyjazdy od wakacje.pl. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2023 roku.
Największa piwna innowacja 2022 roku

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Także komunikacja produktu od początku opiera się na autentyczności. Mimo to marka ani na chwilę nie zapomniała o poczuciu humoru i dystansie do siebie – stąd premiera w cyfrowym świecie, której największym minusem było to, że nikt nie mógł spróbować nowego piwa… Motyw autentyczności przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale wciąż jest widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH. Dzięki podjętym działaniom Polska stała się pierwszym rynkiem Heinekena w Europie i trzecim na świecie, a Heineken Silver został najważniejszą piwną nowością nad Wisłą w 2022 roku.

Przyjemność pod kapslem

Teraz Heineken Silver bierze udział w piwnej loterii razem z piwami Heineken i Heineken 0,0% sprzedawanymi w butelkach. W ramach loterii Heineken na konsumentów codziennie czekają e-kody o wartości 50 zł do serwisu Muve.pl oraz do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl. Raz w tygodniu można zgarnąć nagrodę główną, czyli voucher na realizację wakacji marzeń o wartości 10 000 zł do zrealizowania przez serwis wakacje.pl.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwa Heineken w czasie trwania sprzedaży promocyjnej. Następnie kody spod kapsli należy zarejestrować na stronie www.heineken.com. W ciągu doby uczestnik może zarejestrować maksymalnie pięć kodów.

Heineken_2023_KV.jpg




tagi: Heineken , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,