Fundacja WOŚP podsumowała 31. Finał – ponad 5 mln zł przekazanych przez Lidl Polska
Poniedziałek, 03 kwietnia 2023
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oficjalnie podsumowała 31. Finał WOŚP. Jak co roku, wzbudziła tym wiele emocji. Po raz 14. w słusznej sprawie zagrała sieć Lidl Polska, która w czasie tegorocznego wydarzenia, przekazała na cel 31. Finału ponad 5 mln zł. Łącznie, od początku współpracy, sieć wspólnie z klientami wsparła działania Fundacji WOŚP kwotą ponad 44 mln zł.
Lidl Polska zaczął tegoroczne wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już w połowie grudnia 2022 r. Właśnie wtedy przy kasach w ponad 800 sklepach w Polsce pojawiły się wielkie skarbony z serduszkiem WOŚP – wystartowały zbiórki pieniędzy.
Kolejne wzmożone działania, mające na celu wsparcie Finału, rozpoczęły się na przełomie roku. W tym czasie w sklepach pojawiły się gadżety WOŚP, takie jak: bawełniane t-shirty, kolorowe skarpetki, kubki, kalendarze czy breloki. Sieć po raz kolejny zaangażowała się także w charytatywne aukcje finałowe. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla oraz wyjątkowa kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.