Kampanie i Promocje

Bogusław Linda tańczy w reklamie nowego burgera McCrispy® z McDonald’s

Czwartek, 30 marca 2023
Znany ze swoich kultowych ról, Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s®, gdzie prezentuje swój… niezwykły taniec! Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. McDonald’s to sieć popularnych restauracji, znana z pysznych burgerów z wołowiną, frytek oraz kawy, ale nie wszyscy wiedzą, że można w niej również zjeść pysznego, soczystego i chrupiącego kurczaka. Wszystko zmieni się wraz z premierą burgera McCrispy.
29 marca do stałej oferty restauracji McDonald’s dołączyły dwa nowe burgery z kurczakiem – McCrispy i McCrispy Supreme. Premierze najnowszej linii produktów McDonald’s towarzyszy oryginalny spot reklamowy, w którym możemy zobaczyć Bogusława Lindę. Wybór aktora do najnowszej kampanii marki nie jest przypadkowy. Każdą ze swoich nietuzinkowych ról filmowych udowadnia, że jest świetnym aktorem. Teraz prezentuje… niezwykły taniec! Kto by pomyślał, że on tak tańczy? Podobnie jest z marką McDonald’s. Znana z burgerów restauracja od lat rozbudowuje swoją ofertę produktów z kurczakiem. Wraz z debiutem linii McCrispy udowadnia, że jest to jej niekwestionowany talent, którym warto się pochwalić.

Już w pierwszych sekundach spotu widzimy Bogusława Lindę, który niesiony dźwiękami muzyki zaczyna coraz śmielej poddawać się jej rytmom, rozpoczynając niezwykłą choreografię. Kto by pomyślał, że on tak tańczy?

Nowy burger McCrispy ujmuje smakiem i kompozycją składników – soczystym kawałkiem piersi z kurczaka w chrupiącej, złocistej panierce w towarzystwie świeżej sałaty i pomidora oraz kremowego sosu miodowo-musztardowego. Burger dostępny jest również w wersji Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar, świeżych warzyw oraz sosu miodowo-musztardowego o dymnym aromacie.

Najnowszy spot z udziałem Bogusława Lindy dostępny jest na kanale YouTube:

Przechwytywanie_5.JPG

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowało DOBRO. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.



Źródło: 24/7Communication


tagi: Bogusław Linda , burger , McCrispy , McDonald’s , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,