Z rynku FMCG

Komunikacja marek z sektora FMCG – darmowy webinar strategiczny

Poniedziałek, 20 lutego 2023
Działania marketingowe, pomimo wysiłków, nie przynoszą znaczących zmian w kondycji marki? Zastanawiacie się, jak wyjść z tego impasu? Aby się tego dowiedzieć, weźcie udział w webinarze pt. „Kiedy warto podjąć współpracę z agencją reklamową?”. Już 7 marca Basia Szatanik (agencja 19 Południk) porozmawia na ten temat z Wiktorem Kowalskim (Dan Cake Polonia).
Niemal każda marka w swojej komunikacji osiąga punkt, w którym staje przed dylematem – czy skorzystać z pomocy specjalistów od strategii, brandingu i komunikacji? Aby podjąć właściwą decyzję, warto poznać różne możliwości.

– Strategia komunikacji marek z sektora FMCG wymaga niebanalnych i ciągle świeżych pomysłów, które angażują konsumentów, nie nudzą ich i w dłuższej perspektywie, nie pozwalają o sobie zapomnieć. Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, brand managerem w Dan Cake Polonia, pozwoli na pokazanie perspektywy klienta oraz agencji. – mówi Basia Szatanik i dodaje – Z pewnością polecam ten webinar działom marketingu, które na co dzień borykają się z dylematem, czy powierzyć część swoich działań agencji.

Podczas bezpłatnego webinaru w formie rozmowy dowiecie się, kiedy warto rozwijać struktury wewnętrzne marketingu, a kiedy podjąć współpracę z ekspertami zewnętrznymi, jakie korzyści, ale także i zagrożenia, płyną z obrania każdej ze ścieżek oraz jakie modele współpracy marek z agencjami funkcjonują na rynku i który z nich będzie najlepszy dla firmy.

Webinar: „Kiedy warto podjąć współpracę z agencją reklamową?”
7 marca, godz. 10:30
Zapisy dostępne są tutaj.


Spotkanie poprowadzi Basia Szatanik, head of strategy w agencji 19 Południk. Basia od ponad 13 lat związana jest ze strategią i ilościowymi metodami opisu zjawisk społecznych. Posiada doświadczenie w sieciowej obsłudze dużych marek oraz w projektowaniu kampanii dla rodzimych klientów. W tworzeniu komunikacji zwraca uwagę na szerszą perspektywę uwzględniającą aspekty biznesowe i specyfikę portfolio brandów. Jej rozmówcą będzie Wiktor Kowalski, brand manager w Dan Cake Polonia, który od prawie 10 lat jest związany z marketingiem w branży spożywczej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu wewnętrznym zespołem marketingowym i realizacji kampanii 360 stopni o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim. Stara się łączyć wysoką jakość kreacji ze skutecznością prowadzonych działań.

„Dołącz do spotkania” to seria bezpłatnych webinarów przygotowana przez agencję strategiczno-kreatywną 19 Południk. Eksperci dzielą się w niej swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na temat strategii, również w czasach kryzysu i destabilizacji na rynku, omawiają najważniejsze kwestie związane ze współpracą na linii agencja-marka, a także pokazują przykłady najlepszych praktyk dotyczących komunikacji wizualnej i kreacji.

19_webinar_BasiaSzatanik.jpg



Źródło: Agencja 19 Południk


tagi: komunikacja marek , sektor FMCG , darmowy webinar strategiczny, , 19 Południk ,