Licytacja dostępna na stronie: https://allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544. Żabka i jej franczyzobiorcy jak co roku grają z WOŚP i zbierają datki w ponad 9000 sklepach w całej Polsce. Firma zachęca również do przekazywania datków za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie https://eskarbonka.wosp.org.pl/1nvmne.
– To już kolejny raz, gdy razem z naszymi franczyzobiorcami tworzymy najliczniejszy w Polsce Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Włączamy się w tę niezwykłą akcję, która porusza serca ludzi w całej Polsce, ponieważ chcemy angażować się i zachęcać do wspólnego działania na rzecz potrzebujących. Datki będziemy zbierać we wszystkich naszych 9000 sklepach, aż do 31. Finału WOŚP – 29 stycznia br. Nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy niejednokrotnie pokazali ogromną chęć niesienia pomocy, za co jesteśmy ogromnie dumni i wdzięczni. To dzięki nim możemy robić tak wiele dobrego i mocno liczymy, że również w tym roku przekażemy jak największą kwotę! – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Licytacja udziału w spocie Żabki potrwa do 5.02.2023 r. Można ją znaleźć pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544
– Na aukcji WOŚP można wylicytować udział w jednym ze spotów Żabki, realizowanych w ramach nowej kampanii „Uwolnij swój czas”, w której – często z przymrużeniem oka – pokazujemy jak towarzysząc naszym klientom w każdym momencie dnia, upraszczamy ich życie, a tym samym uwalniamy ich czas, aby mogli go przeznaczyć na swoje pasje. Zachęcam do udziału w licytacji, ponieważ jest to unikatowa okazja, aby spędzić z nami czas na planie zdjęciowym i wziąć udział w reklamie Żabki, a tym samym zrobić coś dobrego dla innych – mówi Jarosław Serednicki, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.
Na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której można przekazać datki na rzecz zbiórki. Żabka nie zapomina także o możliwości wsparcia celu 31. Finału WOŚP w tradycyjny sposób, czyli wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 9000 Żabkach w całej Polsce.
Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 30. Finału WOŚP 3 mln złotych. Część tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom aplikacji Żappka, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy.
Tegoroczny 31. Finał WOŚP odbędzie się 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych”. Sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. Dla przeżycia chorego, u którego wystąpiła, kluczowe jest jak najszybsze rozpoznanie i włączenie właściwego leczenia. Właśnie dlatego WOŚP chce wyposażyć szpitale w urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń – umożliwi to lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami.
Źródło: Żabka
tagi: Żabka , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex, w dniu...
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...