Kategorie produktów

Rozmowa z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu w firmie Gibar

Wtorek, 13 grudnia 2022 HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Weronika Nowak.
Jakie produkty ze swojej oferty polecają Państwo na Boże Narodzenie i Nowy Rok?

Na ten wyjątkowy okres zdecydowanie najbardziej polecanym produktem z naszego portfolio jest Śliwka Luksusowa w czekoladzie, wyróżniająca się przede wszystkim prostym składem, który gwarantuje jednocześnie unikalną kompozycję smaków – to czysty owoc, soczysta śliwka zatopiona w czekoladzie deserowej. Tylko tyle i aż tyle.

To kultowe połączenie idealnie sprawdzi się jako słodka przekąska a także wyjątkowy dodatek do prezentu. Łączy w sobie prostotę i unikalny, znany w polskich domach smak. Co więcej, każdy cukierek, który od niedawna występuje w zupełnie nowym papierku, jest ręcznie zawijany.

Zbliżone doznania smakowe znajdziemy również w cukierkach tureckiego producenta firmy Elvan, którego jesteśmy wyłącznym importerem i dystrybutorem w Polsce. Na szczególną uwagę zasługują dwie pozycje z segmentu premium+, do których należy Fiorella LaTrufa – trufelki w stylu belgijskim obsypane kakao, oraz Fiorella Nova – pralinki czekoladowe z zatopionymi kawałkami kruszonego orzecha laskowego.

Jak podsumowaliby Państwo kończący się 2022 rok?

Ten rok obfitował u nas w wiele pozytywnych zmian i był dla nas jednocześnie pełen nowych wyzwań. Zaczynając od całkowitej reorganizacji na szczeblu operacyjnym, w tym przede wszystkim przekształcenie w spółkę kapitałową, przez podwojenie liczby produktów dostępnych w naszym asortymencie, a na podwojeniu również i liczby zatrudnionych pracowników kończąc.

Można powiedzieć, że od czasu decyzji w styczniu 2021 o przeniesieniu naszej produkcji do partnerów zewnętrznych i skupieniu się tym samym na części handlowej naszej działalności – każdy miesiąc to kolejna porcja nowych projektów.

Jakie plany mają Państwo na nadchodzący 2023 rok?

W planach na następny rok mamy przede wszystkim rozwój kategorii słodyczy produkowanych pod naszą marką Gibar, wprowadzając na polski rynek produkty o innowacyjnych połączeniach smakowych. Nowości nie zabraknie również na pewno i w kategorii słodyczy importowanych, i to nie tylko z Turcji. Natomiast zwieńczeniem tych działań będzie poszerzenie liczby naszych klientów, z jednoczesnym wzmocnieniem współpracy z obecnymi.



tagi: Gibar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,