Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję konkursu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”.
Do tegorocznej edycji plebiscytu Lider Forum Kampanie zgłoszono jedenaście kampanii prowadzonych przez cztery firmy mleczarskie. Jury pracowało i podejmowało decyzje na bazie oryginalnych materiałów udostępnionych przez uczestników konkursu. Jak co roku, wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska, tym razem z projektem „Almette chroni łąki”, który jest częścią strategicznego programu CSR marki Almette, rozpoczętego w 2021 roku. „Dla całej grupy Hochland Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania. A łąki są szczególnie bliskie marce Almette, bo przecież świat Almette to piękna łąka ze szczęśliwą rodziną” – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. Nad projektem pracował Zespół Almette, w skład którego wchodzą Katarzyna Ciecieręga, Kierownik Marketingu, Dominika Gąsiorowska, Kierownik ds. Marki, Dominik Wrześniewski, Młodszy Kierownik ds. Marki oraz Monika Dutka, Kierownik ds. Marki oraz Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager.
Dla Almette łąka wiele znaczy
„Almette chroni łąki” to projekt długofalowy, obejmujący trzy główne cele. Jak tłumaczy Wyrzykiewicz: „Projekt ten ma niezwykle istotny dla nas aspekt edukacyjny i wpisuje się w bieżące trendy, czyli działania na rzecz środowiska naturalnego. Uczymy, jak ważne są łąki dla ekosystemu, w którym żyjemy, inspirujemy i dajemy narzędzia konsumentom, pracownikom, influencerom i dostawcom, aby siali łąki, a także siejemy je sami, w czym wspierają nas zoolodzy, ekolodzy czy popularyzatorzy nauki”. Najważniejszym przesłaniem nagrodzonej aktywności było i jest podkreślenie, jak duże znaczenie ma wysiewanie kwietnych łąk, które są ostoją bioróżnorodności i domem dla milionów zapylaczy. Kampanii „Almette chroni łąki” towarzyszył szereg działań z zakresu PR, klasycznego marketingu i influencer marketingu, co wygenerowało wielomilionowe zasięgi i przełożyło się na sukces akcji.
Na zdjęciu od lewej: Dominika Gąsiorowska - Kierownik ds. Marki, Jacek Wyrzykiewicz – PR & Marketing Services Manager, Katarzyna Ciecieręga – Kierownik Marketingu, Dominik Wrześniewski – Młodszy Kierownik ds. Marki, Monika Dutka – Kierownik ds. Marki.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.