Wiadomości

Carrefour zakończył remodelling swojego flagowego sklepu

Wtorek, 06 grudnia 2022
Sklep Carrefour w Galerii Bemowo przy ul. Powstańców Śląskich 126 to nowoczesny dwupiętrowy hipermarket o powierzchni sprzedaży ponad 11 tys. m2, który po remodelingu zaoferował jeszcze bardziej rozbudowany asortyment blisko 50.000 produktów, w tym m.in.: artykuły tradycyjne, prozdrowotne, BIO oraz pełny wachlarz smaków kuchni świata. Klienci znajdą tu lokalne produkty pozyskiwane przez sklep od mazowieckich rolników oraz drobnych, rzemieślniczych producentów - w tym m.in. warzywa i owoce, pieczywo i wyrobów cukiernicze a także wędliny oraz nabiał. Unikalną ofertę sklepu uzupełnia szeroka gama produktów bezmięsnych oraz marki własnej Carrefour w atrakcyjnych cenach. W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa Targu Świeżości, w której konsumenci zaopatrzą się w świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. W nowej odsłonie znalazła się także rozbudowana strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych.
Store in store, czyli dwa sklep wewnątrz hipermarketu

Do zmodernizowanego hipermarketu na Bemowie został wprowadzony  bardzo doceniany przez klientów koncept sieci pod nazwą store in store. To specjalistyczny sklep działający samodzielnie wewnątrz hipermarketu. W Carrefour przy ul. Powstańców Śląskich 126 zostały otwarte dwa takie koncepty: ze zdrową żywnością oraz kuchniami świata.

Remodeling - bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour

W warszawskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Warszawie będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Mądre zakupy w czasie inflacji

Codziennie klienci zmodernizowanego hipermarketu na warszawskim Bemowie mogą znaleźć w ofercie blisko 4 tysiące produktów marki własnej Carrefour w atrakcyjnej cenie. Produkty te są często tańsze nawet o 30% od ich markowych odpowiedników, przy zachowaniu porównywalnego smaku i jakości. Klienci Carrefour mogą skorzystać również z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostaną dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe zakupy.



Źródło: Carrefour



tagi: Carrefour , remodelling , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,