Konkursy

Wystartowała świąteczna loteria Tymbarku

Czwartek, 01 grudnia 2022
Jak co roku, Tymbark chce być obecny w okresie świątecznym blisko konsumentów. Marka uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką, a tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: TYM… KTÓRZY CHCĄ SPEŁNIAĆ MARZENIA.
Hasło nawiązuje do wyjątkowych nagród, które są do wygrania w loterii i dzięki którym w te święta można spełnić marzenia swoje i swoich bliskich.

Mechanizm jest bardzo prosty: wystarczy kupić dowolne produkty Tymbark za min. 9 zł, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie www.dajcosodsiebie.pl. Nagroda główna to 100 tys. zł, a codziennie do zgarnięcia są 2 wyjątkowe prezenty, jeden dla siebie a drugi dla kogoś bliskiego.

Loteria będzie miała swoje wsparcie w TV oraz digitalu, a w sklepach pojawiły się już soki i napoje w świątecznych etykietach promujących loterię. 

Więcej szczegółów na: www.dajcosodsiebie.pl
Zobacz spot promujący loterię: https://www.youtube.com/watch?v=NajIIuF2IKo

Organizator loterii: POS Media
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , świąteczna loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,