Z rynku FMCG

IV. edycja świątecznej współpracy marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z Frisco.pl

Środa, 16 listopada 2022
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, dlatego już po raz czwarty ruszyła organizowana przez Fundację „Wawel z Rodziną” i Wawel ogólnopolska akcja „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, której partnerem jest sklep internetowy Frisco.pl. Dzięki niej każdy klient sklepu może przyczynić się do pomocy dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” wystartowała 14 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl minimum dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że do placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Gdańska, Warszawy, Katowic, Krakowa, Poznania i Wrocławia trafią słodkie upominki. 

W tym roku akcja potrwa do 11 grudnia. Po tym terminie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia nastąpi uroczyste przekazanie słodyczy. Więcej informacji na stronie frisco.pl.

Firma Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” wspierają bezpośrednio placówki opiekuńczo-wychowawcze opieki dziennej i całodobowej w całym kraju już od 14 lat. Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 135 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.

mikolaj_1200x1200.jpg



Źródło: Wawel
Fot: mat. prasowe



tagi: Wawel , Fundacja Wawel z Rodziną , Frisco.pl , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,