Kampanie i Promocje

W Stokrotce znaczki w aplikacji

Czwartek, 27 października 2022
„Odkryj pasję gotowania” – zachęca Stokrotka i rozpoczyna akcję vivo. Zasady są proste, klient po zrobieniu zakupów otrzymuje znaczki, które może wymienić na przydatne w kuchni naczynia w promocyjnych cenach. Stokrotka zachęca do udziału w akcji użytkowników swojej aplikacji mobilnej, oferując możliwość zbierania naklejek w „Naszej Stokrotce”. Dla osób wybierających takie rozwiązanie sieć przygotowała dodatkową ofertę.
Stokrotka stworzyła specjalną promocję dla osób zbierających znaczki w aplikacji. Podczas akcji vivo, posiadając w „Naszej Stokrotce” aktywną opcję „Zbieram znaczki w aplikacji” klient dostanie trzy dodatkowe naklejki gratis.

– Rosnąca liczba użytkowników „Naszej Stokrotki” sprawiła, że chcemy ułatwić udział w naszych akcjach osobom korzystającym z tego rozwiązania. W promocjach można więc uczestniczyć, nie tylko zbierając naklejki w papierowej wersji na karcie kolekcjonerskiej, ale również wygodnie w aplikacji w telefonie – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

„Nasza Stokrotka” pojawiła się w marcu tego roku i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Ma już ponad milion użytkowników, korzystających z wielu możliwości tańszych zakupów, oferowanych w aplikacji. W lipcu, sierpniu i wrześniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.




1  Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w lipcu, sierpniu, wrześniu 2022 r.



tagi: Stokrotka , znaczki , aplikacja , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,