Kategorie produktów

Wywiad z Grzegorzem Sobocińskim, Prokurentem, Kierownikiem Biura Zarządu i Marketingu w HELIO

Środa, 19 października 2022 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska.
Jak zmienia się postrzeganie przekąsek przez konsumentów?

Rola bakalii w kategorii przekąsek systematycznie rośnie, a konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO procentuje. Wzrost świadomości, poszukiwania czystego składu, a finalnie zdrowej diety sprawia, że przekąski HELIO dynamicznie zyskują na popularności. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w danych sprzedażowych HELIO. Roczne obroty przekraczają już 300 mln zł, co czyni nas największym dostawcą bakalii na rynku detalicznym w Polsce.

Czy przekąski mają sprzedażowy potencjał w okresie jesienno-zimowym?

Przed nami wyjątkowa jesień. Rozpoczynający się w listopadzie mundial mocno zwiększy popyt na orzechy i popcorny do mikrofalówki. Umówmy się bowiem, że jesienne chłodne i długie wieczory, a do tego wysoka inflacja skutecznie zatrzymają większość kibiców w domu przed telewizorami, a nie skłonią do celebrowania piłkarskich emocji w ogródkach piwnych. To z pewnością korzystna informacja dla detalistów, którzy zyskają dodatkową okazję na zarobek. Ponadto długie jesienne wieczory to też sezon na seanse filmowe. Biorąc pod uwagę aktualne ceny biletów w kinach, z pewnością gros osób sięgnie po platformy VOD i popcorny do mikrofalówki HELIO!

Jakie przekąski polecacie zatem na jesień?

Koniecznie pieczone migdały, nerkowce i pestki dyni oprószone solą morską z linii HELIO Natura certyfikowanej znakiem „Czytaj skład poleca”. Zainteresowaniem powinna się też cieszyć linia wyjątkowo mięsistych, soczystych i pozbawionych konserwantów suszonych owoców HELIO So Soft! Grzechem byłoby nie wspomnieć o przekąskowym bestsellerze, tj. unikalnym – bo bez tłuszczu palmowego – popcornie do mikrofalówki HELIO. Jest on dostępny w wielu smakach – od najbardziej popularnego solonego i maślanego, przez naturalnie zdrowy HELIO Natura, po wersje szczególnie rozgrzewające – ostrą i mega ostrą, tudzież słodką – karmelową z cynamonem. Szeroka oferta wyjątkowych popcornów HELIO z pewnością spełni oczekiwania każdego konsumenta i detalisty.


tagi: HELIO , bakalie , przekąski , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,