Henkel Polska po raz kolejny w kampanii Sprzątanie Świata
Piątek, 30 września 2022
22 września już po raz drugi Henkel Polska połączył siły z Fundacją Nasza Ziemia w walce o czystszy świat. W ramach 29. polskiej edycji międzynarodowej Akcji Sprzątanie Świata pracownicy firmy sprzątali las Młochowski pod Warszawą.
Przedstawiciele Fundacji Nasza Ziemia oraz pracownicy polskiego oddziału Henkla wyposażeni w rękawiczki i worki na śmieci wspólnymi siłami sprzątali las w Młochowie pod Warszawą. Zebrali prawie pół tony różnorodnych i czasami zaskakujących śmieci – najwięcej było butelek i plastików, ale także opony, zabawki, buty, sztuczna choinka, DVD, kineskop telewizora i wiele innych. Wolontariat jest kolejną akcją, przy której organizacje łączą siły i skutecznie działają na rzecz zwalczania problemu zanieczyszczenia środowiska naturalnego.
- Nasz zespół od lat chętnie angażuje się w wolontariackie projekty oraz akcje społeczne na rzecz środowiska naturalnego. Sprzątanie lasów to świetne połączenie działań dla dobra naszej planety, integracji pracowników i aktywności na świeżym powietrzu. Praca, którą wykonujemy sprzątając las ma pozytywny wpływ na lokalne społeczności i zwierzęta zamieszkujące pobliskie tereny. Niestety zaśmiecanie lasów nie jest rzadkim zjawiskiem i mimo tego, że coraz więcej osób przy okazji niedzielnych spacerów decyduje się na wzięcie worka na śmieci i posprzątanie kawałka lasu, to problem jest nadal obecny w naszym kraju. Dlatego Henkel prowadzi także wiele innych działań na rzecz środowiska naturalnego. Strategia zrównoważonego rozwoju i dbanie o środowisko i proekologiczne zmiany w produktach są dla Henkla priorytetem. Formuły produktów zmieniają się na biodegradowalne, bardziej odpowiadają więc pro-ekologicznemu podejściu do życia naszych konsumentów. Coraz więcej opakowań nadaje się do przetworzenia i jest tworzonych z materiałów pochodzących z recyklingu, a w 2025 roku ma to być już 100% – mówi Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska.
Wśród innych akcji, jakie na rzecz środowiska prowadzi Henkel, jest „Lekcja Nieśmiecenia” – kampania edukacyjna, która wspiera szkoły w procesie edukacji ekologicznej związanej z segregacją odpadów. Działania akcji mają na celu przekazanie dzieciom praktycznej wiedzy oraz wyrabianie w nich właściwych zachowań i nawyków. Partnerem kampanii jest także Fundacja Nasza Ziemia. To tylko jeden z wielu przykładów konkretnych realizacji założeń i zobowiązań firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju.
ZUS udostępnił dane dot. zadłużenia aktywnych płatników...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.