Z rynku FMCG

Ambasadorzy Lecha Free zmierzyli się na paintballowej planszy

Piątek, 23 września 2022
Lech Free Challenge to kampania marki Lech Free Kompanii Piwowarskiej – lidera polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych. W aktywacji marka razem z widzami rzuca wyzwania swoim ambasadorom, dzięki czemu inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikami ostatniego wyzwania z tej serii są influencerzy związani z Lechem Free i gwiazdy Polskiej Ligi Esportowej.
Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka w ramach Lech Free Challenge po raz kolejny udowadnia, że to prawda. Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi pokonywać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko!

Ostatni odcinek z serii jest realizowany z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów gamingowych — Piotrem IZAKIEM Skowyrskim i właśnie jego wirtualnej działalności dotyczy wyjątkowe wyzwanie. Jednak nie zmierzył się z nim sam! W jego drużynie pojawili się ambasadorzy, którzy już wcześniej współpracowali z marką: Kasia Szklarczyk, Natalia Tober, Damian Janikowski i Rafał Jonkisz. Po drugiej stronie stanęła ekipa Polskiej Ligi Esportowej, znana z rozgrywek CS:GO w składzie: Maciej "Luz" Bugaj, Paweł "reatz" Jańczak, Patryk "ponczek" Wites, Piotr “morelz” Taterka oraz Sebastian “NEEX” Trela.

Decyzją użytkowników Instagrama ekipy Lecha Free oraz PLE stanęły przed zadaniem „WEJŚCIA DO GRY”. Po wkroczeniu na paintballową arenę na graczy czekały zadania sprawdzające refleks, celność i sprawność. W finałowej rozgrywce połączyliśmy te umiejętności w zadaniu doskonale znanym wszystkim gamerom — Capture The Flag.

Żeby przekonać się, jak poszło zaproszonym uczestnikom, warto zobaczyć cały odcinek na kanale YouTube Izaka: https://bit.ly/YT_Lech_Free_Challenge

Każdy z odcinków Lech Free Challenge promuje poszczególne produkty z portfolio marki.
Po sportowych wyzwaniach z Lechem Free Active Hydrate i lifestyle’owym wyzwaniu pod znakiem Lecha Free Dark Fruits Sour przyszedł czas na Lecha Free Lager i przeniesienie wirtualnej rozgrywki do realu. W ten sposób pokazaliśmy, że gamerzy, tak jak Lechendy, mogą wszystko!

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową dom mediowy Zenith, za pomoc merytoryczną Polska Liga Esportowa, a za produkcję i postprodukcję Picturize.




tagi: Kompania Piwowarska , Lech Free Challenge , Ambasadorzy Lecha Free , rynek spożywczy , FMCG ,