Z rynku FMCG

Lidl wraz z WOŚP ogłosili wyniki tegorocznej współpracy

Poniedziałek, 31 stycznia 2022
W trakcie Wielkiego Finału Lidl poinformował, że w tym roku przekaże 6 mln zł. Środki pozwolą na zrealizowanie tegorocznych celów – zakup sprzętu dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Tradycyjnie jak co roku, wszyscy zaangażowani w zbiórki czekali z zapartym tchem na pierw-sze wyniki i podsumowanie zbiórek WOŚP. Część z nich poznaliśmy już w trakcie Wielkiego Finału, który odbył się w minioną niedzielę. Dla Lidl Polska to już 13 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały tym razem 6 tygodni i zaowo-cowały wspaniałym wynikiem zebranych środków – 6 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie 39 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cele tego-rocznej edycji, odbywającej się pod hasłem „Przejrzyj na oczy” – umożliwią zakup sprzętu dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

- Podziękowania kieruję w szczególności w stronę klientów i pracowników Lidl Polska. Po raz kolejny udowodniliśmy, jak wiele dobra możemy wspólnie uczynić! Łącznie, przez 13 lat na-szego zaangażowania w zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebraliśmy 39 mln zł. Cieszę się, że te pieniądze pozwolą na wsparcie 30. Finału WOŚP. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili 25 000 osób! Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę i  soli-darność – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

W tym roku, podobnie jak w zeszłych latach, klienci mogli wesprzeć WOŚP dzięki dedyko-wanym skarbonkom z popularnym serduszkiem. Pojawiły się one we wszystkich sklepach Lidl już 20 grudnia 2021 r. Dodatkowo pod koniec listopada na półkach wszystkich placówek należących do sieci pojawiły się specjalne, jubileuszowe gadżety, m.in. koszulki, kubki czy skarpetki. Zysk z ich sprzedaży został w całości przekazany na realizację celów tegorocznego 30. Finału WOŚP. 

Jednak to jeszcze nie koniec! Wciąż trwają aukcje, które są nieodłącznym elementem fina-łów WOŚP. Podobnie jak rok temu na licytację trafiła kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, która zostanie przygotowana i zaserwowana przez samego Karola. Druga aukcja, jaka pojawiła się w serwisie Allegro, to możliwość wylicyto-wania wizyty na planie Kuchni Lidla. Dzięki niej zwycięzca licytacji będzie miał niepowta-rzalną okazję zobaczyć kulisy powstawania jednego z odcinków. Aukcje trwają do wtorku 01.02.2022 r.



tagi: Lidl Polska , Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy , sieć handlowa , rynek spożywczy , zbiórka pieniędzy , przemysł spożywczy ,