To już czwarta odsłona spotów, w których bohaterowie realizują długie listy zakupów w Selgros. W klipie postawiono nacisk na prezentację bardzo szerokiej oferty, wysokiej jakości produktów dostępnych w sieci, przestronne wnętrza hal Selgros oraz możliwość uzyskania specjalnych rabatów dzięki korzystaniu z aplikacji.
- Naszą specjalizacją jest mięso przygotowane na miejscu, owoce i warzywa przechowywane zawsze w chłodzie oraz świeże ryby i owoce morza. Od 25 lat w naszych halach oferujemy jeden z najszerszych asortymentów spożywczych i przemysłowych na rynku. Zachęcamy klientów do realizowania nawet najbardziej wyszukanej listy zakupów właśnie w naszej sieci - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Kampania będzie obecna w TV, VoD oraz kanałach Selgros. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Spacecamp, a za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią filmów zajął się Michał Gazda. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
tagi: Selgros Cash & Carry , kampania telewizyjna , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,
Według najnowszych wstępnych danych wynika, że inflacja w...
Grupa AMBRA w trzecim kwartale roku obrotowego 2021/2022...
– Niezmiennie nasze działania związane z...
Nagroda iF ustanowiona w 1953 r. w Niemczech jest przyznawana...
Wodór coraz częściej jest wymieniany jako paliwo...
Wodór będzie paliwem przyszłości...
Grupa Muszkieterów otworzyła 68. stację paliw Intermarché w...
W listopadzie nowa seria 7 wyjedzie na ulice...
Co ósme przedsiębiorstwo działa w ograniczonym zakresie....
Pomimo kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią i wojną na...
W porównaniu z innymi polskimi spółkami notowanymi na GPW...
Finansowane będą m.in. inwestycje związane z nowoczesnymi i...
Sądy administracyjne przyjmują coraz więcej skarg od...