Z rynku FMCG

Ekspansja Grupy Chorten. Kolejny sklep w Lublinie

Poniedziałek, 24 stycznia 2022
Nowy sklep z logo Grupy Chorten został otwarty w Lublinie. W województwie lubelskim z Polską Grupą Sklepów Spożywczych współpracuje blisko 200 placówek partnerskich.
Nowy punkt pod szyldem Grupy Chorten od soboty działa przy jednej z ważniejszych arterii Lublina - ulicy Głębokiej 10/12. Na 110 m kw. powierzchni klienci mają do wyboru bardzo szeroki asortyment, wszystkie kategorie spożywcze. Dzięki stoisku partnerskiemu JBB Bałdyga jest bogata oferta wędlin i mięs. Jest nabiał, przetwory, mrożonki, lody czy przekąski. Klienci mogą też kupić świeże pieczywo, warzywa i owoce. Są napoje, piwa i inne alkohole. Jest też dział z chemią gospodarczą. Sklep czeka na klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00.

- To nasza kolejna placówka partnerska w tym mieście. Cieszymy się, że coraz więcej niezależny detalistów nawiązuje z nami współpracę – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Placówka przy ul. Głębokiej to 17 sklep współpracujący z Grupą Chorten w Lublinie. W całym województwie lubelskim Polska Grupa Sklepów Spożywczych ma obecnie dokładnie 189 punktów partnerskich. Z kolei w makroregionie Południowa i Wschodnia Polska, obejmującym województwa: lubelskie, podkarpackie, małopolskie, śląskie, część mazowieckiego, jest ich 400. Niedługo pojawią się kolejne, m.in. pierwszy sklep pod logo z drzewkiem dębu w Krakowie.

- W końcówce ubiegłego roku pod naszym logo zaczęła działać pierwsza placówka w Łodzi. Teraz wkraczamy do kolejnego dużego miasta, w którym dotychczas nie byliśmy obecni. Chcemy wspierać polskich kupców, oferujemy im bardzo dobre warunki handlowe u producentów i dystrybutorów – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Polską Grupę Sklepów Spożywczych założyło 13 właścicieli 20 sklepów z województwa podlaskiego. Obecnie ma ona zasięg ogólnopolski i współpracuje z nią około 2150 placówek.



tagi: Grupa Chorten , sieć handlowa , Lublin , rynek spożywczy , nowe placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument , Polska Grupa Sklepów Spożywczych ,