Kampanie i Promocje

Kultowa pasztetowa marki Duda bohaterką niestandardowej kampanii

Piątek, 26 listopada 2021
Marka Duda od kilkudziesięciu lat oferuje pasztetową, która w tym czasie zyskała już przydomek kultowej i jest najczęściej wybieranym przez Polaków produktem w swojej kategorii. Teraz pasztetowa została również bohaterką niestandardowej kampanii marketingowej.
Od 22 listopada na ogólnopolskiej antenie radia RMF FM trwa kampania reklamowa promująca kultowy produkt marki Duda – pasztetową. W ramach towarzyszącemu jej konkursowi słuchacze wskazują swoje propozycje kultowych polskich produktów, a czekają na nich nagrody pieniężne i kosze produktów marki Duda.

- Pasztetowa w kilku wariantach smakowych i opakowaniowych to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym – W 2020 roku była najczęściej wybieranym produktem w swojej kategorii, jak wynika z badań Nielsena – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego kilka miesięcy temu zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia.

To skłoniło markę Duda, by pójść o krok dalej i rozszerzyć komunikację produktu, wprowadzając go na ogólnopolską antenę. – Uznaliśmy, że podstawą kampanii radiowej musi być… piosenka, dlatego powstał utwór dedykowany pasztetowej, który można usłyszeć również na kanale produktu na YouTube, a to na pewno nie koniec przygód naszej kultowej pasztetowej – dodaje Marietta Stefaniak.

Pasztetowa firmowa, drobiowa i z dodatkami smakowymi, takimi jak pomidory czy szczypiorek, jest dostępna w większości sieci handlowych oraz w handlu detalicznym. Od lat ma swoich wiernych konsumentów, a wymiar kultowego produktu podkreślają prowadzone działania, które można śledzić na profilach




tagi: Duda , pasztetowa , kampania , przemysł mięsny , produkcja , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,