Wiadomości

PRAVDA rozpoczęła współpracę z Rafałem Krauze w zakresie marketingu produktów spółki

Wtorek, 16 listopada 2021
Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Zarządzający Pravda Sp. z o.o oraz Rafał Krauze Doradca Zarządu d/s Marketingu
Do zespołu PRAVDA Sp. z o.o. dołączył Rafał Krauze. Jako Doradca Zarządu ds. Marketingu będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii marek należących do spółki.
Wytwórnia wódek super-premium PRAVDA Sp. z o.o. z Bielska-Białej, producent marek Pravda, Stanislav oraz Drvahl, w ramach rozwoju struktur marketingowych oraz wsparcia sprzedaży, podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy z Rafałem Krauze. Decyzja o współpracy podyktowana jest dynamicznym rozwojem firmy oraz ekspansji na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.
 
W opinii zarządu spółki, współpraca w zakresie marketingu marek należących do PRAVDA może mieć w ciągu kilku najbliższych lat istotny wpływ na przychody spółki” – mówi Krzysztof Liszkowicz, Dyrektor Zarządzający PRAVDA Sp. z o.o.

PRAVDA to wódka klasy super-premium. Receptura oparta jest o staranny, tradycyjny proces produkcji. Szlachetny i dojrzały smak produktu został uzyskany dzięki zastosowaniu najwyższej jakości spirytusu neutralnego zbożowego, demineralizowanej wody źródlanej, dowożonej cysternami z ujęcia z chronionej strefy górskiej w Karpatach oraz wielokrotnej destylacji. Wszystkie marki PRAVDY są koszerne, zaś jako nieliczny producent w Polsce produkuje wódkę passover.

Jeżeli za wyrobem stoi człowiek, tradycyjne metody tworzenia, szeroka wiedza i lata doświadczeń, a także pasja i dorobek wielu pokoleń, wówczas wierzę, że możemy uznać go za rzemieślniczy. Produkty, które tworzymy w PRAVDA w Bielsku-Białej, to efekt ścisłego przestrzegania zasad sztuki gorzelniczej, które są niezmienne od lat. Firma wierna jest tradycyjnym metodom tworzenia i bardzo skrupulatnie ich przestrzega. Przez blisko 15 lat PRAVDA była legendą wśród konsumentów USA. Nadszedł czas, aby nasze marki trafiły tam, gdzie spotykamy wyedukowanego i wymagającego konsumenta. Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie, szczególnie w kontekście pogłębionej wiedzy o współczesnym konsumencie, przyczynią się do wzmocnienia portfela produktowego PRAVDY oraz trafnych decyzji biznesowych” – mówi Rafał Krauze.

Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Zarządzający Pravda Sp. z o.o oraz Rafał Krauze Doradca Zarządu d/s Marketingu.

-----------------------------------------
Rafał Krauze jest menedżerem z długoletnim doświadczeniem marketignowym. Od ponad 20 lat związany z marketingiem produktowym oraz migracją marek do digitalu. Począwszy od sieciowej agencji reklamowych EURO RSCG, poprzez polską edycję 130-letniej marki National Geographic. Założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing & PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od 2013 tworzył i kierował, jako Country Manager polskim oddziałem TRND - największą w Europie agencją influencer marketing skupiającą 4 mln społeczność konsumentów. Tworzył strategie aktywacji konsumenckich dla Cydru Lubelskiego, Winiarni Zamojskiej oraz Cin & Cin (AMBRA), Wild Wines z Piotrem Stramowskim (JNT Group) a także dla marki Stumbras (MV Poland). Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii Best New Product Launch Campaign (2006) oraz przez amerykański miesięcznik New Moment w kategorii Art in Advertising, podczas Festiwalu Kreatura (2005). Członek kapituły „Złote innowacje FMCG” miesięcznika „Hurt & Detal”.

tagi: pravda , rafał krauze , alkohol , wódka , bielsko-biała ,