Konkursy i loterie

Rozpoczyna się przedświąteczny konkurs w Biedronce

Poniedziałek, 15 listopada 2021
Zbliża się czas świątecznych zakupów i kupowania prezentów. Firma Upfield chce pomóc konsumentom w tym okresie i daje możliwość udziału w dwutygodniowym konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki „Rama”. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”.
W puli nagród do wygrania jest aż 100 sztuk bonów o wartości 500 zł na zakupy w „Biedronce” oraz 5x znany i lubiany wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6. Aby wziąć udział w konkursie i mieć możliwość wygrania nagród należy zakupić dwie sztuki margaryny Rama w wybranym sklepie sieci Biedronka. Należy zachować paragon i odpowiedzieć na proste pytanie, wypełniając formularz na stronie konkursu.

Na potrzeby konkursu została stworzona dedykowana strona internetowa www.kuchniaRamy.pl, na której konsumenci mogą zapoznać się szczegółowo z zasadami i regulaminem konkursu.

„Wiele raportów marketingowych wskazuje, iż proste i krótkie konkursy to najbardziej angażujące akcje promocyjne dla konsumentów. W czasie podwyżek cen i w okresie przygotowywania się do Świąt, 500zł na zakupy spożywcze lub wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6 to idealne wygrane. Nagrody w konkursie mogą być spełnieniem marzeń wielu gospodyń domowych jak i finansowym wsparciem” – mówi Anna Heimberger, Head of trade marketing, Upfield.

Margaryna Rama przeszła w ostatnim czasie duży relaunch. Zmieniony został skład produktu, opakowanie oraz ulepszony został smak tej znanej w Polsce margaryny. 100% naturalne składniki to oczekiwania obecnych konsumentów. Składniki margaryny Rama wszystkie pochodzą z natury i są pochodzenia roślinnego. Rama wyróżnia się znakomitym smakiem a dodatkowo wszechstronnością zastosowania w kuchni - sprawdza się zarówno do smarowania pieczywa, w gotowaniu, smażeniu, a nawet pieczeniu ciast!

Konkurs „Namieszaj w kuchni z Ramą” trwa od 15.11 do 30.11.2021 r. Organizatorem jest Albedo Marketing Sp. z o.o. działający na rzecz UPFIELD POLSKA Sp. z o.o. Za komunikację odpowiada dział marketingu Upfield. Promocja konkursu wspierana jest komunikacja w gazetkach promocyjnych oraz kampanią online w social mediach. Szczegóły i regulamin konkursu znajduje się na stronie www.kuchniaRamy.pl.

RAMA_BIEDRONKA_KONKURS_PREV.jpg




tagi: Biedronka , Upfield , przedświąteczny konkurs , Namieszaj w kuchni z Ramą , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,