Carrefour i Delipop rozpoczęły współpracę wprowadzając ofertę zautomatyzowanego odbioru zakupów dla mieszkańców Paryża. Carrefour jest pierwszą siecią, która połączyła siły z Delipop, startupem specjalizującym się
w logistycznej obsłudze zamówień żywności dla e-commerce, w celu rozwinięcia zrobotyzowanej oferty odbioru e-zakupów w punktach położonych blisko domu. Partnerstwo to zostało zainaugurowane 6 października otwarciem pierwszego punktu, przy 194 Avenue de Versailles
w Paryżu.
Zrobotyzowane punkty odbioru to łatwiejsze e-zakupy
Zrobotyzowany punkt odbioru e-zakupów spożywczych dla pieszych to usługa rozwijająca lokalny e-commerce, oferująca klientom asortyment 15 000 produktów dostępnych na stronie carrefour.fr. Dzięki Delipop klienci będą mogli odbierać zamówienia złożone na carrefour.fr jeszcze tego samego dnia, w szerokim zakresie godzin – od 8.00 do 22.00, od poniedziałku do soboty. Przygotowane w magazynie Carrefour zamówienia będą dostarczane i przechowywane w punkcie odbioru Delipop w chłodzonej maszynie w temperaturze +4C i -18C. Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma wiadomość SMS z kodem dostępu do w 100% zautomatyzowanej maszyny Delipop, co umożliwi odebranie zakupów w mniej niż jedną lub dwie minuty, w zależności od wielkości zamówienia.
Carrefour rozszerza ofertę e-commerce
Carrefour zobowiązał się do przyspieszenia swojej strategii omnichannel i zadeklarował wdrożenie 2000 punktów sprzedaży e-commerce do końca 2021 roku. Dzięki możliwości szybkiego odbioru zakupów, długim godzinom otwarcia i cotygodniowym promocjom, usługa „drive dla pieszych” to oszczędność czasu dla konsumentów i autentyczna lokalność. Według badania Cogision 44% paryżan twierdzi, że byliby gotowi do korzystania z punktu odbioru, gdyby znajdował się on na trasie ich codziennych dojazdów do pracy. Grupa Carrefour, od 2018 r. będąca prekursorem w kwestii punktów odbioru e-zakupów, zwraca uwagę na potrzeby konsumentów i w odpowiedzi na nie, dzięki ambitnej współpracy w zakresie zrobotyzowanych punktów odbioru, stawia nowy krok w realizacji swojego planu e-commerce.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.