Kampanie i Promocje

OneDayMore świętuje swoje kolejne urodziny i rozdaje rabaty aż do 40%!

Czwartek, 30 września 2021
Z okazji urodzin, polska marka OneDayMore przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę promocyjną. Konsumenci otrzymali możliwość zakupu musli, owsianek i granol z rabatem do 40%. Ponadto, fani produktów śniadaniowych mogą powitać dwie smakowite nowości w ofercie marki.
OneDayMore to polska marka, która powstała w 2017 roku. Tworzona jest przez grupę pasjonatów, którzy miłość do zdrowego odżywiania przemienili w pomysł na biznes. Od początku istnienia marka konsekwentnie udowadnia, że świetny smak może iść w parze z dobrym składem, tworząc produkty z „czystą etykietą”. Dotychczas firma z sukcesem rozwijała kategorię owsianek, musli i granol, które posiadają ponad 100 najwyższej jakości składników naturalnego pochodzenia, także o naukowo udowodnionym wpływie na funkcjonowanie organizmu. Obecnie finalizowana jest także nowa inwestycja Spółki, dedykowana produkcji roślinnych zamienników mięsa.

W tym roku marka zdecydowała się świętować swoje urodziny w wyjątkowy sposób. W dniach od 30.09 do 4.10 br. w autoryzowanym sklepie marki cała dostępna oferta Musli, Owsianek i Granol objęta będzie rabatem do 40%. To jednak nie koniec niespodzianek. Producent wprowadza do sprzedaży aż 2 nowe smaki w znanej już doskonale konsumentom kategoriach produktowych – Owsiankę owocową (z suszonymi morelami, gruszkami i liofilizowanymi czerwonymi porzeczkami) i Granolę kawową (z kawą w czekoladzie i wiśniami).

„Rok w rok przybywa nam zadowolonych klientów. Ten rok jest dla nas na swój sposób wyjątkowy, ponieważ otwieramy nową inwestycję, w którą włożyliśmy całe serce i z którą wiążemy duże nadzieje. Obchody kolejnego roku działalności wprawiły nas w bardzo pozytywny nastrój i chcemy się nim podzielić z miłośnikami naszych produktów. Świętujcie zdrowo razem z nami i zyskajcie nawet 40% zniżki na ulubione produkty!” – zachęca Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.



tagi: OneDayMore , promocje , rabaty , zdrowa żywność , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,