Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. pokreślili osiągnięcie przez firmę wysokich standardów w odniesieniu do następujących kryteriów:
- jakości produktu,
- rzetelność i kompleksowość przekazywanych informacji,
- procedury zapewniające sprawne funkcjonowanie organizacji,
- skuteczność prowadzonej polityki jakościowej,
- zaangażowanie pracowników w optymalizację procesów oraz realizację celów jakościowych,
- efektywność zarządzania organizacją,
- stopień zadowolenia klientów, pracowników oraz otoczenia społecznego.
Oficjalne wręczenie nagród odbyło się 18 lutego 2010 roku podczas Finałowej Galii w Hotelu Diament w Katowicach. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Aneta Gorzelanna, dyrektor ds. Handlu i Marketingu.
(Maja Święcka)
tagi: Profi ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...