Netto ruszyło z nową akcją lojalnościową „Kocha, zbiera, gotuje”
Wtorek, 28 września 2021
Naczynia renomowanej marki Fissler są teraz dostępne dla klientów Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program „Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” ruszył 20 września i potrwa do 24 grudnia. W ramach dodatkowej kampanii promocyjnej specjaliści z branży gastronomicznej, spożywczej oraz zero waste będą korzystać z naczyń Fissler podczas codziennego gotowania.
Z myślą o nagrodzeniu lojalności swoich stałych klientów, a także zachęceniu wszystkich tych, którzy dopiero zapoznają się z dynamicznie rozwijającą się siecią, Netto przygotowało nową akcję lojalnościową. W jej ramach można zdobyć naczynia kuchenne niemieckiej marki Fissler, słynące z najwyższej jakości, w tym kokilki czy różnej wielkości naczynia do pieczenia odporne na ujemne temperatury, nadające się do mycia w zmywarce i użycia w mikrofalówce.
Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek (przy zakupach za 50 PLN klienci otrzymują 2 znaczki, za 75 PLN – 3 znaczki, itd.). Znaczki należy umieścić na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, którą można odebrać w kasie. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za 50 proc. ceny. Tym samym, dla przykładu, zestaw dwóch kokilek można kupić za 19,99 PLN zamiast za 39,99 PLN, a naczynie do pieczenia 26 cm za 39,99 PLN zamiast 79,99 PLN.
W ramach akcji naczynia Fissler dostępne będą w Netto w atrakcyjnych cenach również bez znaczków promocyjnych. Żeliwna blacha o wymiarach 39×25 cm z rowkowaną, nieprzywieralną powierzchnią będzie do nabycia w cenie 199,99 PLN za 1 szt., natomiast garnek żeliwny o średnicy 24 cm z pokrywką kosztować będzie 269,99 PLN za 1 szt.
– Oferując asortyment marki premium za pół ceny, pragniemy podziękować za lojalność i codzienne zakupy w naszych sklepach wszystkim tym, którzy bywają u nas regularnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska. – Naczynia dostępne w ramach akcji idealnie oddają nasze podejście do asortymentu, są to produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach – dodaje.
W kampanii wspierającej akcję biorą udział zaproszeni przez Netto influencerzy specjalizujący się w promowaniu ekologicznego stylu życia oraz domowej kuchni. Wśród nich znaleźli się m.in. działaczka zero waste Jagna Niedzielska, czy redaktorzy portalu Domowe Wypieki. W ramach kampanii zaproszeni specjaliści publikują cyklicznie zdjęcia oraz materiały wideo z przygotowywania potraw z wykorzystaniem naczyń Fissler. Materiały publikuje też w swoich social mediach Netto, przyczyniając się tym samym do stałego promowania zasady zero waste w kuchni i zachęcając klientów do inspirowania się kuchnią regionalną oraz do wybierania zdrowych potraw sezonowych. Przykładowymi daniami, które znalazły się w jadłospisie zaproszonych do współpracy specjalistów, są roladki wołowe z kluseczkami, kremowy sos z dyni czy domowy pasztet wiejski.
Niemiecka marka Fissler szczyci się ponad 170-letnim doświadczeniem i tradycją w projektowaniu oraz produkcji wyposażenia kuchennego codziennego użytku. Jej naczynia charakteryzują się wyjątkową jakością i intrygującym designem. Ich funkcjonalność sprawia, że gotowanie staje się łatwiejsze, a dzięki temu także przyjemniejsze.
„Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” to już kolejna akcja lojalnościowa Netto. We wcześniejszych edycjach klienci Netto mogli nabyć m.in. noże MasterChef.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.