Sklep w Pabianicach liczy 1 100 mkw. powierzchni sprzedaży, natomiast sala sprzedaży sklepu w Obornikach Śląskich liczy 980 mkw. Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku.
Zarówno Intermarché w Pabianicach, jaki i w Obornikach Śląskich, ma na wyposażeniu wędzarnię, dzięki czemu w sprzedaży znajdują się świeże wędzonki i kiełbaski. Dodatkowo klienci nowo otwartych sklepów Intermarché mają możliwość doładowania telefonu, a także opłacenia rachunków. Do ich dyspozycji są również darmowe parkingi, z których każdy może pomieścić ponad 100 samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych.
Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Dzięki otwarciom sklepów Intermarché zatrudnienie znalazło 90 osób w tym 5 osób niepełnosprawnych.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...