Sklep w Pabianicach liczy 1 100 mkw. powierzchni sprzedaży, natomiast sala sprzedaży sklepu w Obornikach Śląskich liczy 980 mkw. Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku.
Zarówno Intermarché w Pabianicach, jaki i w Obornikach Śląskich, ma na wyposażeniu wędzarnię, dzięki czemu w sprzedaży znajdują się świeże wędzonki i kiełbaski. Dodatkowo klienci nowo otwartych sklepów Intermarché mają możliwość doładowania telefonu, a także opłacenia rachunków. Do ich dyspozycji są również darmowe parkingi, z których każdy może pomieścić ponad 100 samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych.
Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Dzięki otwarciom sklepów Intermarché zatrudnienie znalazło 90 osób w tym 5 osób niepełnosprawnych.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...