Kampanie i Promocje

Jacobs z kampanią promującą loterię

Czwartek, 02 września 2021
Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media.
Loteria marki Jacobs prowadzona jest pod hasłem „Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa od 1 do 30 września 2021 r. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie: www.kawajacobs.pl/grajoekspres. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs.

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja komunikacji marketingowej Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=gfv5ZbAc0g8



tagi: Jacobs , kampania , promocja , loteria , kawa , produkcja , sprzedaż handel , konsument , Jacobs Douwe Egberts ,