Kategorie produktów

Nagrody jakościowe dowodem uznania konsumentów

Poniedziałek, 09 sierpnia 2021 HURT & DETAL Nr 08/186. Sierpień 2021
Szeroki asortyment, jakość obsługi, stabilność oraz niezawodność firmy to tylko wybrane aspekty, na które zwracają uwagę konsumenci podejmując decyzję zakupową. Lojalność wobec marek manifestują nie tylko robiąc regularne zakupy, ale także wyrażając pozytywne opinie i oddając głosy w branżowych plebiscytach. Nagrody w tych ostatnich są dowodem na niesłabnące zaufanie i jakość zarówno usług, jak i oferty produktowej.
Plebiscyty takie jak Laur Klienta czy Gwiazda Jakości Obsługi są potwierdzeniem tego, że praca wkładana w ciągłe doskonalenie procesu zakupowego oraz dostaw jest doceniana przez klientów. Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym to konsumenci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych na firmy, które cieszą się zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość. Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawane są markom wyróżniającym się na rynku pod względem poziomu usług i obsługi klienta.

Nagrody jakościowe są szczególnie ważne dla firmy, ponieważ są potwierdzeniem, że obrana przez nią strategia i działania odnoszą zamierzone skutki. Dzięki udziałowi w branżowych plebiscytach biznesy mogą się rozwijać i regularnie sprawdzać stosunek klientów do asortymentu czy jakości usług. Równie istotne są dla samych konsumentów, którzy dzięki nim zyskują wiarygodne źródło opinii i informacji o partnerach, z którymi warto nawiązać współpracę.

Sieć hal sprzedaży Selgros Cash & Carry oraz Transgourmet – wiodącego dostawcy dla gastronomii i punktów zbiorowego żywienia – to przykłady marek, które stale umacniają zaufanie swoich klientów, dostosowują ofertę do różnych grup odbiorców oraz niezmiennie stawiają na wysoką jakość usług. Odbiorcy, zarówno ci profesjonalni, jak i detaliczni dostrzegają ten rozwój i zaangażowanie. To właśnie oni przyznali markom nagrody:
  • Złoty Laur Klienta w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa dla Transgourmet i Selgros Cash & Carry,
  • Złoty Laur Klienta w kategorii Sieć Hurtowni Handlowych dla Selgros Cash & Carry,
  • Gwiazdę Jakości Obsługi za jakość, stabilność i zaufanie dla Selgros Cash & Carry.
„Wyróżnienia, jakie otrzymujemy od naszych klientów, są dla nas dowodem uznania. Nieustannie stawiamy na rozwój, dostosowujemy asortyment oraz ofertę usług do różnych grup naszych Konsumentów i podejmujemy działania, których celem jest udoskonalenie procesu zakupowego i dostaw, a także zapewnienie naszym Klientom komfortu. Fakt, iż tak prestiżowe nagrody przyznawane są nam regularnie, rok po roku, napawa nas dumą i motywuje do dalszego rozwoju” – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Jakość przede wszystkim

Zarówno Transgourmet, jak i Selgros słyną z niezwykle szerokiego asortymentu produktów spożywczych i przemysłowych. Oferta marek wyróżnia się m.in.: wysoką jakością mięsa, świeżych ryb i owoców morza oraz owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i różnych regionów świata. Ponadto w ofercie marek, nie tylko w halach, ale również w dostawie, klienci znajdą szeroki wybór produktów kuchni całego świata, bio, a także towary convenience, marki własne, artykuły gospodarstwa domowego czy towary sezonowe.

Obsługa na najwyższym poziomie

Firma zapewnia również wysoką jakość usług dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów. Doskonale wyposażone hale Selgros pełne są nowoczesnych rozwiązań, a duża przestrzeń i szerokie alejki zapewniają wyjątkowy komfort zakupów. Klienci sieci mogą zapoznać się z ofertą w gazetkach promocyjnych i w newsletterze. Warto także skorzystać z wygodnej aplikacji Selgros, w której znajdują się specjalne kupony rabatowe. Aplikacja umożliwia również zamówienie produktów online z dostawą do domu lub odbiorem w hali. Usługa jest dostępna w wybranych lokalizacjach. Od 2015 r. Selgros prowadzi kampanię wizerunkową w TV skierowaną do detalistów. To m.in. dzięki niej sieć stała się bardziej rozpoznawalna i zyskała wielu nowych Klientów indywidualnych.

Przedsiębiorcy z branży HoReCa mogą skorzystać z zakupów w hali, a także możliwości dowozu produktów. Warto podkreślić, że zarówno Transgourmet, jak i Selgros korzystają z własnej nowoczesnej floty samochodów dostawczych, a każdy kierowca jest pracownikiem firmy, co gwarantuje wysoką jakość serwisu na wszystkich etapach, od momentu złożenia zamówienia, aż po jego dostarczenie.

Otrzymane nagrody i wyróżnienia dowodzą, że klienci doceniają jakość i najwyższe standardy obsługi oferowane przez Transgourmet i Selgros Cash & Carry nawet w najbardziej wymagających dla branży momentach.



tagi: Selgros Cash & Carry , Transgourmet , rynek spożywczy , gastronomia , FMCG , sprzedaż handel , konsument , trendy , przemysł spożywczy ,