Kampania #SniadanieChallenge zaingurowała pierwszy etap długofalowej współpracy marki OneDayMore ze znaną blogerką kulinarną, która od lat zajmuje się zdrowym żywieniem. Motywem przewodnim kampanii są proste pomysły na szybkie i wartościowe śniadania, przygotowane na bazie musli, owsianek i granol, uzupełnione sezonowymi, letnimi owocami. Autorskie przepisy, prezentowane w formie krótkich materiałów video z udziałem ambasadorki, emitowane są na Facebooku, Intagramie i YouTube. Można je znaleźć także w serwisie www.onedaymore.pl/dziendobry/
- Polacy szukają śniadania smacznego, zdrowego, dającego energię i szybkiego. Często jednak ze zdrowiem wygrywa wygoda i kończymy na kanapkach, mając przeświadczenie, że przygotowanie ciekawszego, wartościowego śniadania wymaga dużego nakładu czasu. Dołączając do kampanii marki OneDayMore chcę raz na zawsze złamać ten stereotyp, inspirując Polaków do zmiany i dając im zdrową acz szybką alternatywę do oklepanych kanapek. – mówi Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Działania promocyjne obejmują głównie digital i media społecznościowe marki oraz ambasadorki, a ich uzupełnieniem są nośniki citylight w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy też dedykowana aktywacja konkursowa prowadzona na Facebooku i Instagramie, której laureat główny otrzyma 3-miesięczny zapas produktów śniadaniowych OneDayMore.
- Jeśli nie jesteś gotowy na rewolucję, zacznij dobrze dzień od małych kroków, zamieniając kanapkę na pyszne, wartościowe śniadanie choćby 3 razy w tygodniu. Wśród moich propozycji znajdziesz m.in. „Hellow yellow”, „Kolorowy bowl”, „Truskawkowe pole”. Przepisy tworzone są z myślą o wszystkich, niezależnie od charakteru wykonywanej pracy i miejsca, w którym spożywany jest pierwszy posiłek. – dodaje Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Kinga Paruzel jest ambasadorką marki OneDayMore od czerwca br. Kampania zyskała silne wsparcie mediowe. Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii z udziałem ambasadorki odpowiada GPD Agency.
tagi: OneDayMore , letnia kampania , #SniadanieChallenge , Kinga Paruzel , instytut Badawczy ARC , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...