Marka zachęca klientki Lusette do ujawnienia swojego sposobu na relaks, dalekiego od przyjętych ideałów i instagramowej rzeczywistości. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz dedykowane bluzy marki NAGO z relaksującym napisem.
Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS. Udział w konkursie można wziąć pod adresem www.drugastronarelaksu.pl. W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz. Agencja Dziadek do orzechów podjęła współpracę z marką już po raz drugi.
tagi: Lusette , kampania , druga strona relaksu , konkurs , czekolada , FMCG , rynek spożywczy ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...