Kategorie produktów

Jedz mniej, ale smaczniej

Poniedziałek, 23 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
W tym roku firma Roleski wystartowała z kampanią z udziałem ambasadorki – Soni Bohosiewicz, która zachęca do próbowania, eksperymentowania w kuchni, skupiania się na smaku i jakości, a nie ilości spożywanego jedzenia.

W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej” marka zaprasza do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość. Jednocześnie marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski – zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów.

 

tagi: Roleski , kampania , promocja , kuchnia , gotowanie , potrawy , produkty spożywcze , sosy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,