Sklepy doskonale dopasowane do potrzeb zakupowych klienta, oferujące spersonalizowane podejście, bezpieczeństwo, odpowiednią komunikację, ale i emocje – to optymalna strategia zarówno dla retailu, jak i dla e-commerce. Jaką strategię rozwoju przyjęli shopfitterzy, w jaki sposób dostosowują swoją ofertę i serwis do zmieniających się warunków zarówno pandemicznych, jak i społecznych opowiadają eksperci rynku?
Panel trzeci rozpoczął się od wypowiedzi Tomasza Pańczyka, który podkreślił wzrost znaczenia innowacji i sztucznej inteligencji w retailu.
Innowacje pomagają sklepom spożywczym ale nie markom FMCG. Mamy dużo do zrobienia by zapewnić bezpieczeństwo by zapewnić bezpieczeństwo markom i sieciom detalicznym” - dyskusję zaczyna Kacper Pełczyński, Business Development Manager, Modern Expo.
„Handel detaliczny ma bezpośredni dostęp do klientów, a jednocześnie nie koniecznie wie co się z kupującymi dzieje i jak się zachowują” – przyznaje Magdalena Jończyk, Synerise.
tagi: Kacper Pełczyński , Maciej Czapiewski , Piotr Kondraciuk , Magdalena Jończak , Tomasz Pańczyk , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...