Zmiany jakie zastosowano podczas projektowania nowego Movano widać już na pierwszy rzut oka. Przód samochodu został odświeżony i inaczej wyprofilowany, ponadto zmieniony został kształt maskownicy oraz listwa, która teraz wyznacza linie między przednimi reflektorami a dumnym logo Opla. Producent oferuje najnowszy model w wielu wersjach rozmiarowych, ale poza tym do dyspozycji pozostaje ponad 150 wariantów fabrycznych, które można dowolnie modyfikować. Zatem samochód możemy w pełni dostosować do własnych oczekiwań. W zależności od modelu nowy Opel Movano oferuje przestrzeń ładunkową w rozmiarach do 4,38 m długości i 2,14 m wysokości.
Testowany przez naszą redakcję model Opla Movano w wersji Furgon L3H2 wyposażony jest w silnik diesla o pojemności 2299 cm3, generujący moc 180 KM. Samochód posiada również sześciobiegową manualną skrzynię biegów. W praktyce, dzięki tym osiągom prowadzi się go bardzo wygodnie, pojazd jest dynamiczny i komfortowy.
Jadąc Oplem Movano praktycznie zapominamy, że mamy do czynienia z ponad sześciometrowym samochodem stworzonym do przewożenia dużych ładunków. W tym procesie mają pomóc nam również udogodnienia systemowe, których w nowej odsłonie jest naprawdę wiele. Zaczynając od czujników i kamery cofania, przez czujniki martwego pola, aż po układ bocznego wykrywania wiatru. Rozwiązania te przekładają się na komfort i przede wszystkim bezpieczeństwo jazdy. Opel Movano został przygotowany z myślą o osobach prowadzących działalność gospodarczą – szerokość tylnych drzwi pozwala na bezproblemowe załadowanie europalety. Producent przygotował szereg zabezpieczeń przewożonego towaru, które – w zależności od potrzeby – każdy użytkownik może personalnie zainstalować w swoim pojeździe.
Warto również zwrócić uwagę na wnętrze kabiny. Do dyspozycji mamy dwa, wygodne miejsca dla pasażerów. Nowy Opel zaskoczył dużą ilością schowków, których opcjonalnie możemy dobrać 22, a ich pojemność w sumie wynosi teraz do 104 litrów. Schowki zostały wykonane w sposób ergonomiczny i łatwy w dostępie. Wszelkie komunikaty podczas jazdy wyświetlają się na unowocześnionym komputerze pokładowym znajdującym się na wysokości kierownicy. Dodatkowo na desce rozdzielczej do dyspozycji mamy pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. System multimedialny wyposażony jest w nową nawigację, która teraz działa zdecydowanie szybciej. Komputer jest w pełni kompatybilny z Apple CarPlay i AndroidAuto, co pozwala bez problemu poszerzyć multimedia samochodu o właściwości własnego smartfona. Opcjonalnie producent daje możliwość wyposażenia przestrzeni użytkowej w kabinie o stolik – idealnie nadający się na laptopa. Wszystkie te i wiele innych dodatkowych opcji dają możliwość bezproblemowej i wygodnej pracy poza biurem czy placówką handlową.
Michał Pańczyk
Redaktor
tagi: Opel Movano Furgon L3H2 , motoryzacja ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...