Przemierzając nieprzebyte prerie hali targowej, każdy miał okazję znaleźć coś dla siebie. Firma przygotowała bowiem wspaniałą ofertę handlową i jak zawsze dołożyła wszelkich starań, aby dobrym interesom towarzyszyła doskonała rozrywka.
Na uczestników targów oraz gości czekało wiele promocji handlowych, szereg atrakcji oraz konkursów, m.in:
- najnowsza oferta produktów świątecznych,
- ceny, jakich jeszcze nie było, niepowtarzalne promocje,
- produkty „OPTI - optymalne zakupy” w nowej szacie graficznej i po rewelacyjnie niskich cenach,
- dla uczestników - do wygrania 6 wspaniałych wycieczek w dowolny zakątek świata,
- bogaty program rozrywkowy: szalona jazda na rodeo-byku, liczne konkursy z nagrodami, nauka tańców indiańskich, występy mistrzowskich par tanecznych i zespołu indiańskiego,
- bezpłatny catering przez cały czas trwania targów.
W roli prowadzącego wystąpił Conrado Moreno.
Każdy uczestnik targów otrzymał październikowy numer Ogólnopolskiego pisma rynku FMCG „HURT & DETAL”. Pismo dostępne było również dla gości targów na stoisku Nr 16.
tagi: mclane , targi , fischer , hurt i detal ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...