Ponad 4 500 firm-wystawców z 70 krajów świata oraz ponad 150 000 gości zajmujących się produktami spożywczymi oraz technologią produkcji. W tym około 1 400 kupców.
Ogólnopolski Miesięcznik HURT & DETAL oraz Anglojęzyczny Magazyn dla Profesjonalistów Food from Poland wspierały medialnie tą wyjątkową wystawę zarówno w Polsce jak i w Barcelonie. Najnowsze wydania naszych dwóch tytułów były dostępne dla zwiedzających w specjalnie przygotowanych do tego strefach prasowych.
Wśród wystawców mogliśmy zobaczyć firmy z Polski, m.in.: Grupa Maspex, FC Pszczółka, Mlekovita czy Oshee Polska.
Zachęcamy do zobaczenia fotorelacji naszego wysłannika Marcina Michalskiego - Key Account Managera HURT & DETAL.
tagi: alimentaria , barcelona , hostelco ,
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...