Wzrost sprzedaży - zgodnie z wcześniejszymi prognozami - nie jest tak spektakularny jak to bywało w poprzednich latach tj. 2003 czy 2004.
Tradycyjnie najwięcej piwa sprzedaje się w butelce, chociaż puszka wciąż umacnia swoją pozycję - blisko 40% sprzedaż piwa w puszce jest ewenementem w skali piwowarstwa europejskiego. Gastronomia jest kanałem sprzedaży zwiększającym dystans dzielący ją od handlu tradycyjnego. W hotelach, restauracjach, kawiarniach, pubach i barach konsumuje się poniżej 10% całkowitej sprzedaży piwa.
W kategorii nowych produktów najwięcej „nowości” odnotowuje się w segmencie piw smakowych. Producenci wprowadzają do swojego portfela marek również piwa bezalkoholowe.
tagi: branża piwowarska ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...