MyFood jest dynamicznie rozwijającą się, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym. Spółka inwestuje w rozwój nowych produktów i działania marketingowe, czego dowodem jest kampania reklamowa MyFood przygotowana dla linii dań gotowych z krewetek i łososia.
16 listopada 2016 pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” rusza druga kampania outdoorowa marki MyFood, W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym i Łososia norweskiego w sosie śmietankowo – kurkowym.
Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów. Dostawcą nośników jest Ströer.
MyFood udowadnia, że ryby i owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.
Kampanii bilboardowej będzie towarzyszyła miesięczna kampania reklamowa na antenie Polsat Cafe oraz liczne promocje cenowe produktów marki w największych sieciach handlowych.
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.