Silne wsparcie komunikacyjne wraca dla plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania, która promuje sery topione w plastrach 8+1, realizowana będzie od połowy września, potrwa do końca października i obejmie TV oraz kino.
W połowie września wystartowała reklama w kinach, która będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Zaplanowano obecność w jednych z największych sieci kin w Polsce: Cinema City i Multikino. Podczas trwania kampanii, w okresie do końca października, ponad 3 700 000 osób zobaczy spot reklamowy.
Z kolei kampanię telewizyjną zaplanowano od początku października we wszystkich głównych kanałach TV (TVN, TVP1, TVP 2, Polsat) oraz stacjach tematycznych (Discovery Channel, National Geographic). W trakcie trwania kampanii 84 % Polaków obejrzy reklamę prawie 10 razy.
„Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają plastry topione Hochland, które w ubiegłym roku zyskały poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. Ciekawy design opakowań podkreśla najwyższą jakość i inspiruje do zastosowań kulinarnych”.- powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska
Dodatkowo przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.