Kampanie i Promocje

Plastry HOCHLAND ponownie w mediach!

Piątek, 16 września 2016
Silne wsparcie komunikacyjne wraca dla plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania, która promuje sery topione w plastrach 8+1, realizowana będzie od połowy września, potrwa do końca października i obejmie TV oraz kino.
W połowie września wystartowała  reklama w kinach, która  będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Zaplanowano  obecność w jednych z największych sieci kin w Polsce: Cinema City i Multikino. Podczas trwania kampanii, w okresie do końca października, ponad 3 700 000 osób zobaczy spot reklamowy.

Z kolei kampanię telewizyjną zaplanowano od początku października we wszystkich głównych kanałach TV (TVN, TVP1, TVP 2, Polsat) oraz stacjach tematycznych (Discovery Channel, National Geographic). W trakcie trwania kampanii 84 % Polaków obejrzy reklamę prawie 10 razy.

„Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają plastry topione Hochland, które w ubiegłym roku zyskały poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. Ciekawy design opakowań podkreśla najwyższą jakość i inspiruje do zastosowań kulinarnych”.- powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska  

Dodatkowo przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.


tagi: Jacek Wyrzykiewicz , Hochland Polska , ogólnopolska kampania , plastry Hochland , ser topiony ,