To kulinarne show pokazuje zmagania kucharzy amatorów o tytuł MasterChefa, własną książkę kucharską i nagrodę pieniężną, a produkty TaoTao wpisują się w trend odkrywania nowych smaków i czerpania radości z gotowania. Niezwykle bogata gama produktów TaoTao stworzona została z myślą o osobach, których pasją jest gotowanie, jak i o tych, którzy dopiero zaczynają swoją kulinarną przygodę.
Marka TaoTao jest od lat absolutnym liderem na rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce*. Produkty marki są importowane z Dalekiego Wschodu, stąd ich oryginalne pochodzenie i tradycyjne receptury na bazie naturalnych składników przy zachowaniu europejskich norm jakościowych. Sięgając po TaoTao można być pewnym, że produkty te są wytwarzane z najwyższą starannością i szacunkiem dla tradycji liczącej niekiedy tysiące lat. Najbardziej doceniany przez konsumentów jest sos sojowy, który zawiera aż 34% nasion soi i jest wolny od wszelkich konserwantów i wzmacniaczy smaku oraz sosy chili i naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe.
W 12. odcinkach programu od września do listopada 2015 roku pojawią się spoty sponsorskie TaoTao, a także spoty konkursowe: widzowie będą mieli możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, w tym zestawów produktów TaoTao. Za zakup świadczeń na rzecz marki odpowiada dom mediowy Maxus.
* dane za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria sosów orientalnych i makaronów orientalnych, okres zagregowany II 14 – I 15
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.