Z rynku FMCG

TaoTao w IV edycji MasterChef

Piątek, 02 października 2015
To kulinarne show pokazuje zmagania kucharzy amatorów o tytuł MasterChefa, własną książkę kucharską i nagrodę pieniężną, a produkty TaoTao wpisują się w trend odkrywania nowych smaków i czerpania radości z gotowania. Niezwykle bogata gama produktów TaoTao stworzona została z myślą o osobach, których pasją jest gotowanie, jak i o tych, którzy dopiero zaczynają swoją kulinarną przygodę.
Marka TaoTao jest od lat absolutnym liderem na rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce*. Produkty marki są importowane z Dalekiego Wschodu, stąd ich oryginalne pochodzenie i tradycyjne receptury na bazie naturalnych składników przy zachowaniu europejskich norm jakościowych. Sięgając po TaoTao można być pewnym, że produkty te są wytwarzane z najwyższą starannością i szacunkiem dla tradycji liczącej niekiedy tysiące lat. Najbardziej doceniany przez konsumentów jest sos sojowy, który zawiera aż 34% nasion soi i jest wolny od wszelkich konserwantów i wzmacniaczy smaku oraz sosy chili i naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe.

W 12. odcinkach programu od września do listopada 2015 roku pojawią się spoty sponsorskie TaoTao, a także spoty konkursowe: widzowie będą mieli możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, w tym zestawów produktów TaoTao. Za zakup świadczeń na rzecz marki odpowiada dom mediowy Maxus.

* dane za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria sosów orientalnych i makaronów orientalnych, okres zagregowany II 14 – I 15


źródło: tan-viet.com.pl


tagi: TaoTao , MasterChef , kulinaria , program TV ,