Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo - drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym. Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo - smak jabłko.
Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej bogata historia i doświadczenie pozwalają z powodzeniem dostosowywać produkty do oczekiwań i potrzeb klientów. Marka cieszy się ich zaufaniem, szczególnie jako producent Oranżady. W 2010 roku została po raz kolejny doceniona, zdobywając nagrody. Korzystając z doświadczenia w produkcji tego kultowego napoju marka Hellena wprowadziła w 2010 r. Oranżadę YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży. W nowym sezonie marka planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...